Krmbraaa
Krmbraaa kaç haftalıksın?😊
Heyecanını anlıyorum ama korkmaman gerektiğini söyleyeyim. Normal doğum yaptım ama hamile kaldığımı öğrendiğimden beri istedim bunu ve elimden ne geliyorsa yaptım. 35 haftalıkken başladığım Perine masajı, sıcak su banyoları, günde 3 5 7 tek sayıyla hurma yemek. 4 aydan sonra başladığım squat, kegel egzersizleri, yürüyüş, pilates. Bunları çok hevesle ve adapte olarak yaptım. Tam 9 ay 10 günlükken sancım geldi. Evde sancımı çektim. Hastaneye artık dayanamadığımda ve sancım 5 dk da 1e düştüğünde gittik. Gece 3tü sahuru yapmıştık ve 4te ben hastaneye yatış yaptım. Eşimle tek gittik kimseye haber vermeden sessizce 😊 yatışım yapıldığında duyurduk ailelere. 4 cm açılmayla yatışım yapıldı. Hastanem doktorum ebeler muhteşemdi.... özel hastanede doğum yaptım ve ben istemedikçe kimse açıklık muayenesi yapmadı. Sadece nasılsın sancın ne durumda demek için hep sormaya ilgilenmeye geldiler. 10 cm olduğunda ben yerlerdeydim.. evet sancı çok zor. Ama devamlı değil hep vurup gidiyor. Bir oh diyip tekrar devam ediyorsun. Ben 4 cm açıklıkla yatış yaptığım için epidural alamadım ama gerekte yokmuş. Saat sabah 10da oğlum doğdu. Sadece doğum anında çataldaydım 4 5 ıkınmada oldu. O an ki rahatlık asla bir şeyde yok... bebeğimi gördüm ve kendimi unuttum o sancılar biranda bitti... ❤ kesi atıldı. Kaç dikişim olduğunu sordum boşver sen onu keyfine bak de doktorum soylemedi ama çok değildi tahminen 3 4 taneydi çünkü 1 ay içinde hiç bir iz kalmadı. Bu arada Yatışım yapıldığı gibi meryem ana otunu suya koydurdum meryem suresi okuttum kendimde hemen ayetel kürsi okudum tefriciye okudum takatim gidene kadar. Kısacası ben hem maddi hem manevi normal doğumu istedim. Ha tabiki bunca hazırlığıma rağmen sezeryan olsaydım tabi ki nasip buymuş derdim.
Senin kalbinden geçen ne? Doğum kolay değil. Sezeryan olsun normal olsun, herşey kişinin bünyesiyle psikolojisiyle alakalı zor yada kolay. Şimdiden telaş yapma, sakinliğin tadını çıkar hayırlısını iste canım🌼