aselliyam23 bende evime taşındım 4 ay sonra ev sahibi satıcam evi dedi bak daha dört ay olmuştu eve gireli, dedik satarsan sat bizim sözleşme eylüle kadar devam edecek sonra vazgeçtim dedi aradan iki ay geçti tekrar mesaj attı evi ilana koydum satılığa çıkartıyorum eylülden sonra evden çıkarsınız duruma göre dedi, eylüle kadar evi bakmaya gelen olsa dahi eve koymam çünkü böyle bir hakları yok ama sözleşmem dolduktan sonra bir gün bile de bu evde kalmam çünkü bu ihtimalle kendime sıkıntı edeceğime başka eve giderim kafam rahat eder 🤷