edafmo livanurvealpinannesi61 aaa demekki her çocuk bir değil, Bebelac Gold deneyin bir de isterseniz
livanurvealpinannesi61 edafmo oğlum 28 aylık canım bebelac gold da sevmedi kabızlık yapmıştı evolvia ve aptamil sadece seviyordu 2 yaşa kadar anne sütü aldı sonra mama içmeye başladı
Mervetnl Yigitmoms10 aptamil aldım ben direk onu veriyorum oekmez koyuyorum içine 2-3 damla bide paketiyle vanilin koyuyorum mamanın içine kokusunu alıyor birazda olsa doktlr vanilya şurunu ya da pekmez koyabilirsin demişti pekmez daha masum geldi 😅
Yigitmoms10 Neslihan8181 evet kesinlikle sma en iyisi bence de en eski mama markası o zaten.. aptamil gaz yapar hazmı zor ve şeker oranı fazla
seherskr Kbrasaf Ben kızım doğduğundan beri Bebelac Gold Kullanıyorum. .Şu an 6 buçuk aylık..SMA optipro kullandım bir kere kızım resmen zayıfladı hiç yaramadı..
benoyleuygungordum_ Kbrasaf hiçbir mamayi içmeyen kusan kızım hipp keçi sütünü sevdi. Golden goatıda arada içiyordu ama hipp keçi sütü kadar değil