Kbrasaf genelde Aptamili şekerli olduğu için reddetmezler sizin tam tersi olmuş, ben hepsini denemiş biri olarak söylüyorum bence bebelac gold hepsinden daha iyi..ama bebeklerin rahatsız olduğu o tat ve koku genelinde var sadece bazısında daha az hissediliyor sanırım..
uzun süre hipp kullandım onu da çok severek içiyordu