Ayyy benimde yedi aylık ikizlerim var Allah bağışlasın yavrularimizi. Bende günde iki öğün veriyorum öğlen yumurta ve labne var aksamda sebze yemekleri veya çorba veriyorum bazende aralarda meyve veriyorum. Fakat bizim bu ek gida işi hiç iyi gitmiyor dün yedirdigim herseyi birisi çıkardı mesela hemde kendini zorlayarak. Mamayi da 180 cc veriyorum bir günde 4 defa olmak üzere ama yaramıyor resmen bebeklerim hala küçükler 😅