Merhaba benim kızım da 1 hafta sonra 7 aylık olacak şu an günde 1 kere ek gıda veriyorum ve vereceğim şeye göre ya öğlen ya da akşam veriyorum ama çoğunlukla öğle vakti aç olduğunda yediriyorum, mamayla besleniyoruz 90 cc mama içiyor
Yakın arkadaşımın da Kızı 7 aylık o ise günde üç öğün veriyorum diyor o da anne sütüyle besliyor kızını
Her Bebek farklı🤷🏻♀️ ben kızıma göre ilerliyorum