kahvekolik__ evet. İki tane 20 şer gramdı. O zaman 40 gramı 18 bin liraya aldım. 2-3 ay sonra 30 bin liraya sattım. Şuan bu kadar hızlı yükselmiyor ben 500 liradan 800 e sattım. 1000 liraları yeni görmüştü altın. Yalnız şuan 3 ay önce bi kaburga aldım. Ondan bile işçilik farkı olmasına rağmen kârdayım.