kahvekolik__ çeyreği aldığımda en son 1690 TL civarıydı şuan 2200 civarı 1-2 ay zorlandigim için anlamamıştım şuan biraz rahatım dolar 21 TL hemen al sat yapmayacgim için 1 sene kalıcak sene sonuna çok rahat, 27-28 bulacak dolar altında zarar yaptırmaz ama dolar bana daha mantıklı geldi altın düşmez zaten bu fiyattan aşağı giderek üstüne koyacaklar doğum yaptım rapor parmi dolar yapıp kaldırdım direk ne olacağımız belli değil cunku