Papatyaaa01 Derya-Anne yaa oralar için bişey diyemem ben eczane de deldirdim tabancayla değil başka bir şeyle deldiler hastane tipi dedi kadın zımba gibi bişey tuttu kulağına bastı tabanca gibi uzaktan değil hem daha az acıyor dedi hemde hemen iyileşiyor
Zlnmst Ehkaymaz çok hızlı iyileşiyor zaten kızım sadece ilk delindiğinde ağladı bence tabancanın sesinden korktuğu için ağladı sonra hiç gık bile demedi 1-2 güne de iyileşti