Masalkizinannesi 7 buçuk aylik kızım geçen hafta sağlık kabininde deldirdim şuana kadar çok şükür hiç sıkıntı çıkmadı enfeksiyon tarzı, deldirirkende çok aglamadi anlık agladi ve direk sakinledi.
Ehkaymaz Masalkizinannesi ay valla cesaretlendim cevaplardan kendi kararını vermesini beklemem bende sanırım teşekkür ederim 🌸
Ehkaymaz Papatyaaa01 birazda annelik içgüdüsü ile hareket etmekten zarar gelmiyor o zaman :) ben henüz doktora sormadım bakalım o ne diyecek
Papatyaaa01 Ehkaymaz sizinki kaç yaşında ben 2 yaşına kadar direndim annemler falan deldir diye baskı yaptılar deldirmedim ama baktım artık bayağı aklı başına geldi kulağını falan çekmiyor artık ona dayanarak deldirdim
twofruits Ehkaymaz ben 7-8 yaşlarındayken annem sordu istermisiniz diye ablamla ikimize öyle deldirdi bence kendine bırakın kararı ☺️
Ehkaymaz twofruits korkarsa diye endişeleniyorum benimkini annem 6 aylıkken deldirmiş bebeklik küpelerimde duruyor onları bir an önce kızıma takmaya çok hevesliyim 😂🙈
Ehkaymaz Papatyaaa01 biz daha 52 günlüğüz 🙈 hiç derdim yokmuş gibi kulak deldirme işini nasıl yaparım diye düşünüyorum şimdiden 😂😂
twofruits Ehkaymaz yani oğlum var kendimce hevesiniz var anlıyorum ama kızım olsaydı kararı ona bırakırdım
Papatyaaa01 Ehkaymaz siz biraz bekleyin gaz sorunlarını diş çıkarmayı falan bi atlatın feraha erin ondan sonra düşünürsünüz 1 yaş öncesi düşünmeyin bence
Zlnmst Ehkaymaz canım ben doktora sorarak deldirdim 6. Ay aşılarını oldu mu demişti içindeki bi aşı mikroba karşı koruyomuş ama hangisiydi hatırlamıyorum galiba tetanozdu özellikle sormuştu hatta eğer deldiriceksen de biraz daha bekle en azından 6. Ay aşısını olsun bence
Ehkaymaz Zlnmst evet evet bir kaç doktora sorup hareket etmeyi planlıyorum sadece kararı kendisinin vermesini beklemeyeceğim çevremde böyle yapanlar genelde pişman ☺️
Zlnmst Ehkaymaz çok hızlı iyileşiyor zaten kızım sadece ilk delindiğinde ağladı bence tabancanın sesinden korktuğu için ağladı sonra hiç gık bile demedi 1-2 güne de iyileşti
Derya-Anne Papatyaaa01 bayramlık bende deldirmek istiyorum hatta bana kalsa bu pazar yani dün gidip deldirmek istiyodum eşim havalar biraz daha ısınsın sıcak havada yara çabuk iyileşir dedi götürmedi hatta bende tekrardan deldirmek istiyorum kulaklarımı 2 tane sağda 1 tane solda var sağı 3 solu 2 delik yapmayı düşünüyorum tabi eşim izin verirse
Papatyaaa01 Derya-Anne sıcak soğukla bi ilgisi var mı ilk defa duyuyorum bunu eczane de deldirdim krem verdi birtane 1 hafta sür dedi onu sürdük ne yara ne bişey çok şükür olmadı kızarmadı bile
Derya-Anne Papatyaaa01 Kastamonu’da eczanede delen yok birkaç defa sordum kuyumcuya veya gümüşçüye gidin denildi benim anca kuyumcuya gitmem lazım
Papatyaaa01 Derya-Anne yaa oralar için bişey diyemem ben eczane de deldirdim tabancayla değil başka bir şeyle deldiler hastane tipi dedi kadın zımba gibi bişey tuttu kulağına bastı tabanca gibi uzaktan değil hem daha az acıyor dedi hemde hemen iyileşiyor
Sevde123 Ehkaymaz büyük kızım 4 yaşına yakınken kendisi istedi ona bi süre anlattım bak acıyacak ama geçecek hemen acısı sen dayanırsın çok güçlü bi kızsın dye övdüm ama acıyacağını da her fırsatta söyledim 😄 çok ısrar ettiği zaman götürdük kuyumcuda deldiler gözleri doldu ama kuyumcudaki çalışanlardan müşterilere kadar hepsi yaaa sen nasıl dayanıklısın akıllısın hiç ağlamıyorsun küpelerin de çok güzel oldu dye övdüler daha çok hoşuna gitti 😄 çıktıktan sonra da gidip oyuncak aldık unuttu bile olan acısını da sonra ikinci deliği de açalım diye peşime düştü ama onu yaptırmam tabiki büyüsün kendi gidip deldirsin😂
uzlet Ehkaymaz kızım bir buçuk yaşında Ben de aklı çok ermeden yazın deldirmeyi düşünüyorum ama doğru bir karar mı ondan emn değilim küçük diyenler var