Tubik57 kilo alımı iyi dedi doyuyor dedi doktor ama ben memeden soğur diye korkuyorum boğazını alıyor ya bişi olacak diye korkuyorum her emmesinde boğazını alıyor ve süt tayzikli geldiği için emme gücünü geliştitemiyır bebek zaten süt geliyor bu durumda olumsuz etkiliyor