Tubik57 3,5 aydır meme reddi var bizim tazyikli süt sebebiyle. Hiçbir çözümü yok, sakın bilmeyenlere aldanıp sağım yapmayın. İki emzirme danişmanı ile çalıştım ikisi de sağma dedi. Tazyiği arttıyor. Emzirmeden önce elinizle sıkıp tazyiği fışkırtın, aşırı geri yaslanarak ya da yan yatarak emzirin. Tazyik geçmiyor hiçbir şekilde, çocuk dördüncü ayda kontrol edebilir hale geliyor sadece. Pes etmeyin