Maviim Mooms 1 hafta sonra ağrım kalmamıştı, dikişime de dokunabiliyordum acısız bir şekilde zaten üst tarafı uyuşuktu. Yani hatta 5 gün sonra bile ev işi yapıyordum zorlanmadım o kadar. Dikiş izinin solmasından bahsediyorsanız da o 1 ayı buldu
Tahaaaa Mooms benim kıpkırmızı dikiş yerim 3 ay 17 gün oldu ve hâlâ ağrıyor kişiden kişiye değişir sanırım bu
Suuraisra Mooms ben eve geldiğimde ayaktaydım şükür 1 hafta sonra rahat uzanıp kalkabiliyodum 1 ay sonra zaten hiçbişeyim kalmamıştı