Kızım bugün tam 3 aylık. İlk 2 ay gazdan dolayı o nasıl istediyse öyle uyuttuk. Sallayarak, hamakta,memede, omuzumuzda gezdirerek falan. Sonra bi gece denemek istedim. Keyifli olduğu bir geceyi seçtim 😬 yanına uzandım. Bir elimle poposuna pişpiş yaptım diğer elimle de elini tuttum. Emziğini atarak oyun yapmaya başladı o attı ben verdim. Bu şekilde yaklaşık 2-2.5 saat sürdü uyuması. Gündüzleri hamakta uyutmaya devam ettim. Sonra geceleri bu şekilde uyuması yarım saate düşünce gündüz de aynı yönteme geçtim. Şuan uykusu geldiğini anladığım anda yan yatırıp pişpiş yapıyorum. 10 dk sürmüyor uyuması. Gece uykusu güzel. Saat 12 de uyudu diyelim sabah 6-6.30 da kalkar. Bu gece ilk kez gece uykusuna 9.30 da yatırdım. 12 de emzirdim. Biraz uyanır gbi oldu. 1 de tekrar uyudu balalım. Böyle böyle erkene çekmeyi planlıyorum. Gündüz de 2 defa 1.5-2 saat bir defa da yarım saat uyuyor en az. 1 aydır düzenimiz bu şekilde. Zorlamıyor çok şükür. Bazı geceler 4 gbi emmeye uyanıyor 15-20 dk emip geri uyuyor.