Öncelikle 6.aydan sonra başlamalısın gece gündüz ayırt etmesini sağlayın örneğin gece uykusuna yatmadan mutlaka pijamasını giysin böylece oda anlamış olur uyuyacağını.kararlı olun ama bebeği avaz avaz ağlatmayın baktınız çok ağlıyor alın kucağınıza bi süre sonra tekrar deneyin bunun için önce sizin hazır olmanız gerek.biz 10 aylığız 7.aydan beri maşallah hep kendi uyuyor zor oldu ama çok rahatım şimdi