Bjk benim oğlum da 3 buçuk aylık. Kulak arkasında pulanma kızarıklık oldu. Doktora egzama dedi. Hiç bi test yapmadı. Kortizon krem verdi ve mustela krem. Kortizon kremi 5 gün kullan dedi. Kullandım. Pullanma geçti ama derisi çok hassalasti. Sulanma gibi böyle parlak bisi oldu. Krem yüzünden mi oldu acaba. Derisi tahriş mi etti. Anlamadı. Farklı doktora mi götürmem lazım