Vallahi benimki de öyleydi canım doğduğundan beri hep uykuya düşkün ilk iki ay geceleri zar zor uyandırıp karnını doyurdum. Hala da öyle gece 11 de yatar sabah 10 a kadar uyur. Bende meraklanıp doktora sormuştum bir de bizimkinde şeker vardı korkuyordum başlarda şekeri düşecek fark etmeyeceğim diye. Ama doktor dedi ki merak etme acıksa gayet güzel uyanır o dedi sadece başlarda sarılık olmaması için bol bol emzirdim uyandırıp sonra geceleri ellemedim uyudu hep. Gündüzde uykuları da şu an kısa kısa ama 3 saate bir uyur tabiri caizse şekerleme yapar.:) şu an 4 aylığız bu ara bi 4 . Ay atağı geçiriyoruz ama….. ara sıra uykuya, karnını doyurmaya direnme süreci yaşıyoruz. Ama kafana takma bırak uyusun . Bazı bebekler severmiş uykuyu bizimkisi babaya çekmiş. Benim eşim hala gündüzleri eve gelir uyur öyle geri gider işe 😂