Aryadd Minikomom Bende öle hatta uykusunda bazen mama veriyorum aç kalmasın diye oda alırsa yanı bazen almıyor bazen içiyor
Aryadd Egehan123 İnşallah öleyimdir ama sanırım bi geçiş dönemi bu diğer kişilerin yazdıklarına bakınca son bi kaç günüm kala gibi hissettim sonrası zorlu ve uykusuz geçicek gibi 😀
Egehan123 Aryadd başta belli eder uykuyu seven bir bebek demek ki çöm şanslısın maşallah de kg alımıda normalde mis
Fulyy Aryadd Kesinlikle bana da öyle demişlerdi üzülüyordum acaba bebeğim benden sıkılıyor ondan mı cok uyuyor yetemiyor muyum hasta mı filan diye de pişmanım şuanda 🤣🤣🤣
A_12ynr Aryadd uyur o aylarda sen iki saatte bir emzir yada mama veriyosan mama ver ilerde uyusn diye gözlerinn içine bakicaksin şimdi keyfini çıkar bence endişe etme 😂
A_12ynr Aryadd aynn öyle yani suan keyfine bak zorlular azalmiycak level level articak 😂 anneyiz ama .ondan gelicek başımız gözümüz üstüne artiik çocuklarımız bizim için çok kıymetli iyi ki varlar
Fulyy Aryadd 4.aya girdik ama gümbür gümbür geldi 3 gündür gece asla uyumak istemiyo ya dillendirip nazar ettim ya da atak bilmiyorum 😄😁 o yüzden cok söyleme uyuyo filan diye maşallah
almilabuss Aryadd gayet normal zaten normalde de 16-17 saat uyuması gerekiyor. Bizde öyleydik çok şükür 6 aylık olacağız hala uykuya düşkün
Merila Aryadd sarılığı olan bebekler genelde çok uyurlar ve uyanmada zorluk çekerler. Oğlumdan biliyorum ama uykuyu seviyor da olabilir. Tabi siz yine de bir doktorunuzla görüşün derim.
Hacer_skndr04 Merila sarılık doğduğu günden ve bir iki haftada oluyor bildiğim kadarıyla sonrası görülmüyor
Hacer_skndr04 Aryadd maşallah ne güzel uykuyu seviyor demekki benim kızım doğduğu günden beri asla uyumazdi şuan 8 aylık 30 40 dk uyuyor sadece asla gündüz uykusunu sevmez sizde bu günlerin keyfini çıkarın etrafı kesfettikten sonra uyumaz oda