Mahir biz oturup da kucağımızda da emerken bebek yatmıyor mu 😊 ne farkı var, bu yanlış bir bilgi.
Beyzasamed ben doğumdan hemen sonra ameliyat oldum, oturmayı geçtim şöyle hafiften doğrulamıyordum bile. Hep yatarak emzirdim başta. Sonradan kucakta da emzirmeye başladım. Kızım 15 aylık oldu hala yatarak da emiyor yeri gelince.