Beyzasamed öyle ama yolun başındayız her gelişim sancılıdır. Bizler yetişkinken bile bir şeyleri tecrübe ederken desteğe ihtiyaç duyuyoruz. Onlar hem fiziken hem ruhen hızlı bir gelişime başlamış oluyorlar henüz anne karnında bile. Evet bizler için zor süreçler hele ki yenidoğan dönemi fikrimce ayrı bir zor ama onlar için çok daha zor. Bize de her zor anımızda bu günlerin tekrarı olmayacağını, zamanın 4 yaşa kadar çok hızlı ilerlediğini ve hiçbir şeyin o anları doya doya yaşamaktan daha önemli olmadığını kendimize hatırlatarak bu günleri sabırla ve en iyi şekilde geçirmemiz gerektiğini kendimize hatırlatmalıyız. Ben bunu düşününce gözümün önündeki halini bile özlüyorum bakarken🤍 rabbim size sabır kuvvet bebeğinize de sağlıklı, huzurlu büyümeyi nasip etsin 🍀 hiç düşünmeyin şunu ne yapıcam şu zaman gelince ne yapacağım diye. Her şey akıp gidecek hayata