Emmb12 Miracshn14 sanmıyorum canım sonuçta doyduğu kadar veriyosun ideal eğer hep bitirmiyosa 30 cc dene yok yiyosa sıkıntı yok nacizana fikrim☺
ozlem_oz benim kızım çok zorla içiyordu doktorumuz içinde lif de olmadığı için mamayı deiştirdi. sma kullanırken kilo alımı da azdı şimdi çok daha iyi
fatmaozdemirr Fatmakarts sevmemiş demek ki ben de mama değişikliği yapmıştım siz de bir başka mamayı deneyebilirsiniz
Sngl1202 fatmaozdemirr 2 saate bir acıkıyor o yüzden 2 saatte bir veriyorum 90 cc gecede aynı şekilde 2 saate bi uyanıyor
Keremcik fatmaozdemirr Merhaba! Yeni gördüm kusura bakmayın 2,5 aylık bazen 90 cc bazen 120 cc veriyorum açlığına göre