Ben kızım doğduğunda mama+ anne sütü şeklinde besledim. 4,5 ay emzirebildim sadece sonrasında mamaya tamamen geçtik. Smadan başka mama kullanmadım ve çok güzeldi kilo alımı zaten 3870 doğmuştu kızım kilo kaybıda olmadı doğumdan sonra sonra onun üstüne kilosu eklendi ve hep olması gerekenin üstündeydi şu anda 11 ay 16 günlük 2 numara kullanıyoruz doğum gününden sonra devam sütüne geçicez😊