motherofLeyla Deryak52 normal çocuk doktoru olsa bende sırayla giriyorum ama göz doktorunda durum nasıl oluyor bilmiyorum 🤷🏻♀️
Deryak52 motherofLeyla Ben öyle yapıyorum cnm erken git şansını dene kulağı ağrıyor akmış de çok huysuz de randuvumuz düşmüyor de bakarlar ya sanmam bebek sonuçta yetişkin degilki
motherofLeyla olmezbusra11 yaa göze damla felan sıkıyorlarmış sanki bi arkadaşım öyle demişti göze damla sıkıyolar bebek huzursuz oldu kötü oldu felan diye 🤷🏻♀️
motherofLeyla olmezbusra11 inşallah bizimde öyle olur ya bi arkadaş demişti damla damlattılar sonrasında huzursuz oldu felan diye korkuyodum bende