motherofLeyla Kızlar normal göz doktoruna mı çocuk doktoruna mı sıra alcaz vakitlice almam lazım ama bilemedim
olmezbusra11 motherofLeyla normal göz doktorundan randevu alip yaptrdim canım goz doktorunun bakması lazım dedi çocuk doktorumuz
Deryak52 motherofLeyla göz doktoruna randuvu alamana gerek yok bakarlar bebeğine randuvusuz diye biliyorum
izd motherofLeyla ben 3. Ayın başında göz doktoruna götürdüm. Numara vs ölçüm yapılmıyor zaten bebek muayenesi sadece
motherofLeyla olmezbusra11 yaa bende emin olamadım randevular kapanmadan alıyım dedim ama küçük olunca normal göz doktoru bakar mı bilemedim vakitlice alıyım o zaman :)
rrumeysaa1 Normal göz doktoruna sıra alıyorsunuz 3. Ay göz kontrolü olduğunu söylersiniz onlar muayene yapılması gereken şeyleri yapıyorlar
motherofLeyla rrumeysaa1 teşekkür ederim bilemedim not almışım 3.ay göz kontrolü diye ama hangi poliklinikden alacağımı not almamışım :)
motherofLeyla Kubra226 ben 3 aylıkken göz kontrolü diye not almışım da hangi doktor olacağını bilemedim :)
motherofLeyla Deryak52 bilmiyorumki normalde çocuk doktorları 7 yaş altına randevusuz bakıyorlar sıra alıp ama göz doktoruna fikrim yok randevu bulursam alırım bulamazsam sırayla girmeyi bi deneriz :)
motherofLeyla izd tamamdır bende normal göz doktoruna götürüyüm bilemedim acaba göz doktoru mu normal çocuk doktorumu bakar diye :)
olmezbusra11 motherofLeyla hiç bsey yapmıyor ztn canım odanın lambasını kapattı elinde küçük bir ışıkla bebişin gözlerine tuttu tepki veriyor mu diye sonra sağdan soldan basının arkasindan fln işte sonra da görüyor sıkıntı yok diye rapor verdi ☺️
Deryak52 motherofLeyla Sabah erken git sıra al ben randu almıyorum zor durumda olduğumda almam gerektiğinde alıyorum
Senanur0909 motherofLeyla doktora sordum 4 aylıkken yaptırabilirsin dedi göz doktoruna randevu alman gerekiyor
motherofLeyla Senanur0909 bize 3 aylıkken kontrol dediler ama göz doktoru mu normal doktor mu bilememiştim
motherofLeyla Deryak52 normal çocuk doktoru olsa bende sırayla giriyorum ama göz doktorunda durum nasıl oluyor bilmiyorum 🤷🏻♀️
motherofLeyla olmezbusra11 yaa göze damla felan sıkıyorlarmış sanki bi arkadaşım öyle demişti göze damla sıkıyolar bebek huzursuz oldu kötü oldu felan diye 🤷🏻♀️