Eslemmoms Burcu60 ben immun 44 kullanıyordum hem bağışıklık güçlendirici hem iştah açıcı şimdi vitaminix diye Bi şurup aldım inşallah işe yarar daha 2.günü ama memnun kalan çokmuş