Burcu60 bilmiyorum ki canım hiç denemedim onu.Benim kızım da 2 buçuk yaşında çok istahsiz, zayif zorla biseyler yedirmeye çalışıyorum sürekli.Bikacgun oldu eczaneye danıştım iştah yapan,kilo aldıran macun olur,şurup olur bisey onerirmisinjz diye.Cok sık hastaliyor mu diye sordu evet dedim sık olmasa da ara ara hastalanıyor dedim .Oda hem iştah acar hemde bağışıklığa çok faydası değer diye “İmunol” diye bi şurup verdi canim 2 3 gundur kullaniyorum bende .İnslahhh bi etkisini görürüm 🤲