0808h bence hiç o topa girmeyin bildiğiniz,yaşadığınız bir deneyiminiz varken.Ben normal yaptım,dikişim de vardı alttan 2 saat içinde doğurdum buraya kadar sıkıntı yok ama 15 gün sağ ayağımin üstüne basamadim topalladim,yatakta bile zor dönüyordum,tuvalete zor gidiyordum.Yani her normal doğumda vaovvv süper hemen ayaklanicam şeklinde geçmiyor