0808h ya yanlış anlamayın sakın ama neden içinizde kalıyor ki? Bebeğinizi sağlıkla almışsınız kucağınıza ne güzel..
Ben bekarken normal doğum videosu izledim ve sezaryen doğurucam diye söz verdim kendime. Evlendim hamile kaldım doktora direkt bahsettim bu fikrimden. Zaman gösterir dedi. Neyse benim açılmam olmadı zaten. Oğlumun da boynuna üç tur kordon dolanmıştı sezaryen doğurdum. Belden uyustırmalı oldum oğlumu da gördüm öptüm kokladım. Kraliçeler gibi çıktım dogumhaneden. Meme ucu yarası ameliyat yerinden daha çok zorladı beni..
Korsemi de taktım. Kilomu da fazla fazla verdim. Yani vajinamda bozulmadı herhangi bir gevşeme olmadı. (Her vajinal doğumda bollaşma olur demiyorum ama ihtimaller dahilinde)
On çocuk doğursam onunu da sezaryen doğururum. Bir kere bile içimde kalmış gibi hissetmiyorum hatta her seferinde iyi ki diyorum belki saçma gelecek ama..
Tabi herkesin kendi fikri sezaryen doğuma tüü kaka demeyi mantıklı bulmuyorum açıkçası. Yasaklansın diyenler falan var aşırı saçma geliyor bana ben vajinal doğum yapacak cesareti bulamıyorum kardeşim.. illa zorunlu olması gerekmiyor bazen tercih meselesi