2YildizAnnesi Hande2204 bence diger biberonlara göre az geliyor ve delikleride ince ama her biberon anne gögüsünden daha kolaydir bebekler icin.. Aynen Bende anne gögüsüne benzedigi icin almistim, setin icindeki emzikde ayni. Cok kolay tuttu.
Hande2204 Bernaebu sag mememi cok rahat emiyor ama solda en fasla 2 dakika alisamadi ucuda digerine gore kucuk oldugu icin sagiyorum mecbur o yuzden memeye en yakin biberon arayisindayim suan😐
elf0 Hande2204 çok hızlı değil yenidoğana göre çok uygun bence başka biberon da kullanmıştım ilk doğduğu gün onda çok hızlı akıyodu bu yüzden de hemen bitiriyodu mamayı ama ardından çok fazla kusuyodu . Şimdi ise hiç öyle bi devamlı kusma durumu olmadı mama da içse süt de içse
Slndnz Hande2204 evet, biberona bağlı mıydı bilemiyorum ama neredeyse hiç gaz sorunu olmadı, gaz damlası bile kullanmadım hiç.
Hande2204 Mavilim55 denedim canim ama hic kullanisli gelmedi ben begenmedim pek bide hava alabiliyormus sut gelirken gaz probleminolabiliyomus diye duydum
Modies Hande2204 merhabalar ben philips avent in yenidoğanını aldım memeyi de bırakmadı biberonu da alıyor ikisi bir arada gidiyoruz
Mhrnsa Hande2204 ben lansinoh aldım anne göğsüyle uyumlu ablamda kullanıyordu gaz sorunu ya da meme reddi yaşamadı