Busraa15 canım ben günde 2 kere mama veriyorum bugün daha bir kere verdim bir kere de sağıp verdim sonra hep emdi. Benim mama özel acı neocate içine vanilya şurubu katıyorum acı diye. Süt ve süt ürünlerine alerjimiz var diye. Gece sabaha kadar kaç kere kalkarsa hep emziriyorum. Gün içinde de öğlene kadar emziriyorum uyku arasında genelde biberon veriyorum pek anlamıyor ucu benzediği için sanırım. Damağıyla meme ucunu ezince de biberon şeklini alıyor.