Derinsu34 Leylahanli hayır olmadı doktorumuz şuan erken olduğunu ameliyatsız düzeleceğini söyledi. 7 Haziranda Kontrole gittik ve doktor çok güzel gittiğini gözlüğünü kullanmaya devam etmesi gerektiğini ve aynı şekilde her gün bir saat kapama yapması gerektiğini söyledi. Hipermetrop olduğu için biraz daha takip edip duruma göre ameliyat olup olmayacağına karar verecek. Yaşınında küçük olduğunu 2 buçuk yaşına kadar takip edip duruma göre değerlendirecekmiş.
Gnc_ctn Merhaba benim bebeğim 9 aylık bende bir kaç haftadır sol gözünde ara ara kayma olduğunu farkediyorum. Sıklıkla degil arada yapıyor. Daha önce doktor kontrolüne gitmiştik herşey düzgündü ama neden böyle oldu anlam veremiyorum. Ne yapmam gerekiyor ?