Mervetnl hemen götürdüm. Kayma çok fazlaydı bizde. Ünivetsite hastanesine şaşılık birimine yönlendirdiler. Orası da sürekli daha küçük, 6 aya kadar normal, burun kökü gelişmedi falan diye hep bir ay sonra kontrole çağırdı. 6aydan sonra kayma geçmeyince özel hastaneye gittik ölçüm yaptılar damlalarla hemen gözlük verdiler