Masall_moms01 bizde kiracıyız evet kiralık ev yok varda çok pahalı ama neden istenmediğiniz yerde kalmaya çalışıyorsunuz hiç anlamıyorum inanın böyle olanları . Bilmiyorum insanjn başına gelmeden bilemez evet ama ben şahşen kimse ile yüz göz olmak istemem sırf o insa. İçin de mahkeme mahkeme uğraşamam . Size çıkın demiş zaten çıkmasanız da kiranızı yüksek yapacak . Bizim kiramız 2bindi 5bin oldu mesala.
Kimse kimsenşn evine ortak değil . Kavga dövüş o evde nasıl huzurla oturulur bilmiyorum….
Lafım size değil asla anlamayın . Gerekirse 1+1 ev olsun kafanız rahat olsun