Masall_moms01 taahhütname varsa çıkmak zorundasın canım, sadece sözleşme imzaladıysan seni çıkarması zor. Sözleşme bitim tarihinde resmi rakam üzerinden zam yaparak kirayı ev sahibinin hesabına atarsan sözleşme otomatik yenilenmiş oluyor. Bir de eğer ev sahibinin aynı şehirde ve hatta aynı bölgede başka evi varsa sen çık ben oturacağım diye de seni çıkaramaz. Yoksa da yukarıdaki arkadaşın dediği gibi çıkarsan eger takip et, senden sonra kiraya verirse dava açarsın