Ftttmm Yarın tam 5 aylık olacak 28 Aralık doğumlu. Evet iyi oluyor tabi ama sık sık gidip geliniyor da dünya telaşı, mahallede falan çıkarıp gezdirmeye özen gösteriyorum. Parka gidiyorum orda oynayan çocukları izlemeyi çok seviyor böyle de baya yoruluyorlar izlemekten park varsa tavsiye ederim 😂 birde parka gidince tanışmak isteyen çok oluyor park arkadaşlığı kurulabilir, ben yeni arkadaşlıklara açık biri degilim hoşlanmam malesef😅 umarım bebiş benim bu huyumdan etkilenmez 🤦🏻♀️