Ftttmm 😂😂😂 benim ailem ve eşimin ailesi arabayla 15 dk yakınlar yani, haftada bir gidip geliyoruz ben canım sıkıldıkça arada anneme giderim kızımı alıp. Onun dışında sürekli dışarı çıkarmaya çalışıyorum zaten o da dışarıyı istiyor bunalıyor açık havada yoruyor onları ama işte bazı bebekler uykuyu sevmiyor malesef, bende zorlamıyorum. Uykusu geldiğinde sinyal veriyor o zaman uyutuyorum sende zorlama bekle o bi ışık yakacaktır yorulduğuna dair. Saatlerini bilirsen çok zorlamaz ben çok kafaya taktım birgün akşama kadar sadece 15 dk uyumuştu ve çok huysuzdu uyumadigi için. Uykusu geldiği saati kaçırmamak da önemli bu sefer hiç uyuyamiyorlar