Benim de doğum yapalı 5.5 ay oldu . Kızım doğdu doğalı çok huysuzdu hiç durmuyordu yatırmadı beni ne gece ne gündüz . O günler zulüm gibiydi ne zaman geçecek diyodum onun bu halinden kendimi unutmuştum bile. 5gün hastanede kaldık tahlil sonuçları vs bekliyorduk . İlk 3 gün yatınca kalkamıyo kalkınca yatamıyodum 15 dk er dk yürümeye çalışıyorum 4. 5. Gün baktım depar atıyorum 😂 kızım sağolsun o ağrılar o yatamayıp kalkamayışlar yana dönemeyişler nasıl kaçıncı gün geçti hiç anlamadım 😂 o kadar huysuzdu mahallede gerçekten namı oldu bana da dikişmiş ağrıymış sezeryanmış vs herşeyi unutturdu. şuan da da huysuz ama o zaman ki haline 100 binlerce kez şükür 😂