ayasaz bende tam tamına 9 gün onda agrısız sızısız yürümeye başladım yatarken kalkarken ağrım olmadı birde problemli geçti benim en zoru mosmor oldum kan pıhtılaştı yumruk gibi şişlik oluştu açıp yarayı dikişi boşalttılar geri dikiş attılar 16 günümde yaptılar bekletti şerefsizler beni ama şükür olsun ağrı acı sızı olmadı neler atlattım