Yusufff-41 bizim özellikle optipronun 2.paketinden sonra kusmalar ve gaz arttığı için fazla vermeye hep korkar oldum. Bebelac a geçtim. Kontrolümüzdeyken doktorumuz benm pimpik olduğumu anladığı için 5-10 gün kaka yapamayabilir endişelenme demişti 😂 yaptığınız mamaya bir çay kaşığı zeytinyağı ekleyin oda iyi gelir 3-4 günde bir yada ihtiyaç halinde yapın iyi geliyor