Bizde meme+mama devam ediyoruz, 20 gündür ve bebeğim yeni 5. Ayına girdi. Hipp markayı sevmedi, aptamil başladık ve ilk haftada 4 gün kaka yapmadı ve ben endişelenip doktorumuza ulaştım 7 gün bekle dedi ve bebeğim 5.gün kakasını yaptı normal bir şekilde, katı değil. Daha sonra 3 güne, 2 güne düştü şimdi de 2 gündür her gün yapıyor. Endişelenmeyin özel doktorunuz varsa ona danışın isterseniz.