Derya2118 seninanonim hayırda belki ben veya bir baskasi oy kullanmk istemiyordur niye bu kadar karşı çıktınız ki
seninanonim Derya2118 Tarafsız olup kullanmamak başka sizin sunduğunuz sebep başka . 1 oy bile çok çok önemli
Ebrushkaa Derya2118 gidip almadım e devletten baktım sandık no ve sıra no ma gittim oradaki kadına söyledim sıra no mu bu kadar.
findikbrnlu0_ Derya2118 o zaman bizde eski seçim kağıtlarıyla gireriz alırlarsa😂😂 yoksa e devletten baksınlar napalımm
CennetKapim Derya2118 Seçmen kağıtlarının en altında koyu renklerle yazan yazıyı kimse okumamış anlaşılan ☺️ İkinci oylamada da kullanılabilir elinizdeki kağıtlar. Yani 14 Mayıs’ta kullandığımız seçmen kağıtları bu seçimde de kullanılabiliyor ☺️
Ggulmez CennetKapim o kadar eminlerdi demek ki 2.tur olacağından 🤭 hiç dikkatimi çekmemiş, oyu kullandım çıkarken direkt geri dönüşüme attım kağıtları🤭
Ggulmez Derya2118 bize de gelmedi bu sefer, ama devlet üzerinden sandık bilgilerini öğrenip kimlik kartıyla kullanılabiliyor, seçmen kağıdı şartı yok yani
Babybloom Derya2118 seçmen kapıdı gelmesine gerek yok ki. E devletten bakıp, sandık ve sıra numaranızı bilin yeter. Kimlikle gider kullanırsınız. Benim aynı sandık çıkmış.