milletsanaseymiolacak Derya2118 biz gidip aldık muhtarlıktan ama gerekte yokmuş e devlette çıkıyor bide sanırım aynı sandıklarda arıyoruz yani bizim oyle
Derya2118 milletsanaseymiolacak daha önce kullandığınız sandık mi çıktı tekrar gelmez ise kullanmiycam oy
seninanonim Derya2118 Bu arada ben evet daha önce kullandığım okulda kullanacağım yine ama o gelmezse oy kullanmam ne demek ya ? 1 Oy bile ne kadar önemli bu sizin vatandaşlık göreviniz
SelinLidya Bir önceki seçimde nerde hangi nolu sandıkta kullandıysanız aynı şekilde kullanıyorsunuz, kağıda gerek yok diye bilgi aldım muhtarlıktan
Derya2118 seninanonim hayırda belki ben veya bir baskasi oy kullanmk istemiyordur niye bu kadar karşı çıktınız ki
Simaykck Derya2118 Canım dert etme bir önceki turda biz eşimle kağıtsız gittik e devletten bakmıştık sandığa numaramıza girdik sadece kimlikleri vermiştik oy kullandık çıktık bu turdada gelmiş kağıtlarımız kapıya ama gerek yok yani aynı sandık aynı numara