E-va 7 aylıkken ayırdım. Öncesinde hem ona hem kendimize eziyet ediyormuşuz. İlk başlarda gündüz uykularına odasında başladım gece yanımızda yatıyordu. Sonra gece uykularında odasına taşındık ben de oğlumla yatıyordum. Gece yatağında geçirdiğim süreyi her gün kısalttım. En son sadece sabah kalkma saatine yakın gidip yanına yattım. Sonra bir gece hiç gitmedim ve o gün bu gündür odasında ayrı yatıyor. Uyku süreleri uzadı, gece uyanmaları kesildi. Resmen çocuğu yatakta biz rahatsız ediyormuşuz bu yüzden uyanıyormuş. 🤭