Nimess57 ya ahaha suwen çünküü pahalı baya. Ama alırsan ömürlük oluyor o markadan. Ben genelde trendyoldan fantazi kıyafet alıyorum. Normal iç çamaşırı ve saten gecelik tarzı şeyleri mağazadan satın alıyorum. Bi iki ucuz gecelik almıştım.ama taş gibi çıktılar. Evlendiğimde beri giyirumm birde her giydikten sonra da yıkarım yani terli terli birdaha giymem ona rağmen sağlamlar eğer bakarsan. Miorre merry see bunlar ucuz ve kaliteli oluyor. Trendilmilla olan geceliker de gözüme çarpıyor bu arada. Normal elbise aldım ordan ucuz ve cidden kaliteli geldiler. Tesettürlü olduğum için plaj elbiselerini evde giyiyorum. İstersen onlara da bakabilirsin🥰