Öncelikle iyi geceler kızlarrr
Şimdi malum hepimizin bebeleri varr e geceleri de insan güzel giyinip uyumak istiyor. Şimdi ben hep kısa gecelik giyerim ama birde uzun işte hep üstümde olsun uyurken diye bir gecelik arıyorum. Malum bebeler hep uyaniyor. Yanlarına gitmek gerekior birde üst giymek zaman alıyor. O yuzden sizden uzun gecelik önerisi istiyorum. Varmi aldım çok memnunum dediğiniz şeyler🤤 geçen lcw outletten bi gecelik aldım uzun baya iyiydi ama etiketine bakmamıştım xs çıktı yaaa🤭 kafamdan böle gecmediiii
Birde siz gecelik ile uyuyor musunuz. Yani mahremiyete önem veroyor musunuz. Yoksa cocugum zaten diyip dikkatsiz davranır misiniz. Ben yapamıyorum ya bebek de olsalar utaniyorum🤭