@Misssitare bizimde banyo büyük ama 2 tane temizlik kovası kızımın küveti su kovası kirli sepeti orda saçma yani ortalık yerde duruyor kullanılmayan tuvalet var küçücük kullanılsa zor sığılır bizden önceki kiracı tahta koymuş öyle gelişi güzel kapatmış oraya da pazar arabasını kamp sandalyesini kızımın kirli sepetini ıvır zıvırı koyduk mutfaktaki balkona eşim delikli kasa getirdi kavanozları koyduk içine onlar o köşede antre de bebek arabası ve elektrili süpürge var küçük oda da gardrop ve koltuk var onun yanında dondurucu mini fırın çeyiz sandığım üstünde yorgan hurçlarım 🤦🤦 yani bizde de her yer her yerde bakınca düzenli ama beni boğuyor bu evlerin küçük ve dolapsız olması