Evimize taşınalı 1 seneyi geçti ama hala yerleşemedim resmen🥴 bekarken memlekette müstakil evimiz vardı. Ivır zıvır eşyaları ya çatıda olurda ya da depo gibi bir yerimiz vardı orda. Şimdi apartman dairesinde 3+1 evime sığamıyorum. Mesela en basitinden pazar arabamı koyacak yer bulamıyorum. Bavulların yeri gözüme batıyor. Ah bir de Karadenizliler anlar turşu meselemiz var tam bir fiyasko🥴 benim gibi evi olanlar nasıl eşyalarını yerleştirdi, ben mi ev hanımlığını beceremedim, püf noktalar var mı? Kiler dolabı yapabileceğim bi alanım olsaydı baya işimi görecekti ama yok malesef.