Zeliff merhamet diliyorum sadece kendisine. İnsanlar üzerinden vicdan rahatlatmaya çalışıyor ama herkes böyle değil kızım 7 aylık birgun olsun ne kızdım ne bağırdım çünkü ağlıyorsa vardır bir derdi dedim, ağzı var dili yok, derdini anlatamıyor, anlatsan anlamıyor kızmak niye yani . Evet benim kızımda huysuz, gece saat başı kalkar , kucak ister, beni görmek ister koysam durmaz e benden başka neyi var ki ben büyüttüm onu karnımda dünyaya geldiğinde bir beni biliyordu ben doyurdum karnını ben besledim ben büyüttüm tabiki bana muhtaç olacak yani bu niye bir anneye külfet olur anlamak imkansız. Bence herkes anne olmamali. Kaldiramiyorsan dogurmayacaksin yani bide bakın o insanlara 2. Yide yapıyor 3. Yüde akıl alır gibi değil.