Bir sürü post görüyorum , kızanlar , kızınca pişman olanlar , kızanlara kızanlar, hiç kızmayanlar, kızdığını itiraf edemeyenler , kızanlara ağız dolusu laf edenler, kızmayı çok yanlış bulanlar …. Her çeşit başlığı okuduk. Her başlıkta birisi linç yiyor. Bu başlıkta da ben yemem inşallah, ben de merak ettim bebeğine çocuğuna kızan anneler ve kızmayan anneler oranı nasıl… çok basit bir soru?
.
.
Bebeğinize kızdınız mı kızmadınız mı ?
.
.
Sonuçlar gizli sadece oranlar gözükecek