Doğduğundan beri sleepy bio natural kullanıyorum oğlum 10 aylık sanki ek gıdanın artması ile birlikte bende daha çok koku duymaya başladım. 4 numarada çok bez izi çıkıyor diye 5e geçtim ama o da çok sızdırıyor bez numaralarını tutturamıyorum. Birde külot bez deneyen var mı altını bağlamakta çok zorlanıyorum çünkü sürekli yüzüstü dönmek istiyor?